Web Content Viewer
ActionsХарта на клиента
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
Лесен достъп и удобства |
в Центъра за административно обслужване (ЦАО) |
Лесен достъп с обществен транспорт до ЦАО: гр. София, бул. Витоша №6 |
|
Паркиране |
Платени паркинги в близост до ЦАО и места с режим „синя зона“ |
Удобно работно време |
от 8:30 до 17:30 часа, без прекъсване |
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за: |
|
За клиенти със специфични потребности: |
|
|
|
|
детски колички и други |
|
|
|
съдействие по време на престоя Ви в ЦАО |
В ЦАО на Ваше разположение са: |
|
|
|
|
|
Добра информираност, бърза и лесна комуникация |
|
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат |
|
|
|
|
|
Информация за услугите ни ще намерите: |
„Администрация“, „Административни услуги“, на Административния регистър - Интегрираната |
|
информационна система на държавната администрация (ИИСДА) и на https://edelivery.egov.bg/, където можете да заявите Вашата услуга и електронно
|
Съдействие на място в ЦАО ще получите от |
Нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
|
В секция „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница |
|
Активен Facebook профил |
На страницата ни във Facebook: Илиан Тодоров Областен управител на Софийска област, ще откриете интересна информация за нашите активности: |
Предимства на обслужването |
|
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер |
|
Бързо обслужване |
В рамките на 20 минути:
|
Ще ви обслужим само на едно гише |
В ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
|
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
На място в ЦАО |
|
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО |
|
Пишете ни |
|
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор |
Може да ги подадете:
|
Обадете ни се |
|
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате |
За връзка с:
|
Информация за Вашата удовлетвореност |
|
Всяка година до 1 април в секция „Документи“ ще намерите публикуван |
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
|
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!